Naisyrittäjän on toisinaan erityisen vaikeaa saavuttaa yrityksen johdossa tarvittavaa auktoriteettia, mikä voi vaikuttaa yrityksen johtajuuteen ja sitä kautta asiakkuudenhallintaan. Asiakkuudenhallinta on kuitenkin yksi yrityksen menestyksen avainasioista, joten siihen kannattaa panostaa! Onneksi nykyisin on käytössä monenlaisia CRM-järjestelmiä, joista on suurta hyötyä oman yrityksen johtamisessa ja erinomaisten asiakaskokemusten varmistamisessa! Ota tämän artikkelin avulla CRM haltuun!
Miksi CRM on niin tärkeää?
CRM auttaa naisyrittäjää ymmärtämään entistä paremmin asiakkaitaan. Jos asiakkaan halutaan tuntevan olevansa kuningas, tulee ensin tietää ja ymmärtää, mitä hän toivoo saavansa yritykseltä ja juuri tässä CRM voi auttaa. Sen avulla voidaan nimittäin esimerkiksi seurata asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja esimerkiksi käyttäytymistä yrityksen verkkokaupassa tai -sivuilla. Tätä tietoa voidaan hyödyntää monin tavoin yrityksen markkinoinnissa.
Laadukas ja tehokas crm järjestelmä kasvattaa myyntiä. Lisäksi se auttaa muuttamaan liidejä asiakkuuksiksi, kasvattamaan myynnin tuottavuutta, kasvattamaan kauppojen määrää sekä parantamaan myyntiennusteen tarkkuutta.
Tutustu Lime CRM-palveluun
Lime Technologies CRM on naisyrittäjälle oivallinen vaihtoehto siinä vaiheessa, kun hän haluaa laittaa yrityksensä CRM:n kerralla kuntoon. Yrityksellä on 30 vuoden kokemus alalta ja sitä käyttää reilut 60 000 asiakasta. Uusia asiakkaita yritys saa vuosittain noin 1 000, mikä kertoo yrityksen kiinnostavuudesta yritysasiakkaiden silmissä. Asiakkkuudenhallinnan voidaankin sanoa jo olevan tukevasti Lime Technologies:n hyppysissä. Kaiken lisäksi yrityksen CRM-järjestelmää pääsee kokeilemaan maksutta, mikä on oivallinen tilaisuus, jos vielä epäilet, olisiko Lime CRM paras vaihtoehto juuri sinulle ja yrityksellesi!
Hyvä CRM-järejstelmä auttaa tuomaan yrityksen asiakkuudenhallintaan järjestystä ja samalla se säästää arvokasta aikaa. Laadukkaan järjestelmän ansiosta yrityksen yhteistyökumppanit, asiakkaat, tavarantoimittajat ja muut tärkeät sidosryhmät löytyvät samasta järjestelmästä ja niitä on entistä helpompi pitää ruodussa. Tämä lisää yrityksen toiminnan tehokkuutta, sillä järjestelmän ansiosta on saada hetkessä esiin tärkeät raportit, tilastot sekä listat. Tämä auttaa säästämään työntekijöiden ja yrityksen johdon aikaa omaan ydinosaamiseensa ja tätä kautta lisäämään yrityksen tuottoisuutta.
Asiakasmagnetismi on tärkeä yrityksen menestystekijä. Hyvä CRM auttaakin yritystä vetämään asiakkaita puoleensa kuin suurikokoinen, tehokas magneetti, sillä hyvästä asiakkuudenhallinnasta ja sitä kautta hyvästä asiakaspalvelusta on asiakkaalle suuri ilo.